MyFitness

MyFitness

Aicinām darbā pilnas un nepilnas slodzes administratoru/-i!

 

Darba pienākumi:

  • Uzņēmuma pozitīva tēla veidošana;
  • Laipna un profesionāla klientu apkalpošana (telefoniski, klātienē);
  • Darbs ar klientu līgumiem un apkalpošanas sistēmu;
  • Uzņēmuma piedāvāto produktu, pakalpojumu pārzināšana un pārdošana;
  • Darbs ar uzņēmuma iekšējo dokumentāciju;

Prasības kandidātam:

  • Darba pieredze klientu apkalpošanā un pārdošanā;
  • Precizitāte un augsta atbildības izjūta;
  • Labas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes;
  • Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru – MS Office

Mēs piedāvājam:

  • Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu stabilā uzņēmumā;
  • Iespēju papildināt savas zināšanas un pieredzi apmācībās;
  • Mūsdienīgu darba vidi un kolēģu atbalstu darba procesā;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu un motivējošu bonusa sistēmu;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas – strādāt profesionālā speciālistu komandā;

 

Kļūsti par daļu no mūsu komandas! Sūti CV ar foto un motivācijas vēstuli uz vakance@myfitness.lv līdz šī gada 31.oktobrim, norādot arī vēlamo sporta klubu un darba slodzi. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Pirms darba gaitu uzsākšanas Tev būs nepieciešams sagatavot sekojošus dokumentus:

  • OVP – Obligātā veselības pārbaude
  • Sanitārā grāmatiņa

Aizvērt

MyFitness jaunumi

Piesakies MyFitness jaunumiem un esi vienmēr informēts par jaunākajām treniņu iespējām, klubu aktivitātēm un piedāvājumiem!

Aizvērt

Aizmirsāt paroli?