MyFitness

MyFitness

Aicinām darbā pilnas un nepilnas slodzes administratoru/-i!

Mēs Tev uzticēsim:

  • Uzņēmuma pozitīva tēla veidošanu;
  • Laipnu un profesionālu klientu apkalpošanu (telefoniski, klātienē);
  • Darbu ar klientu līgumiem un apkalpošanas sistēmu;
  • Uzņēmuma piedāvāto produktu, pakalpojumu pārzināšanu un pārdošanu;
  • Darbu ar uzņēmuma iekšējo dokumentāciju;

Ja Tev ir:

  • Darba pieredze klientu apkalpošanā un pārdošanā;
  • Precizitāte un augsta atbildības izjūta;
  • Labas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes;
  • Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru – MS Office

Mēs Tev piedāvājam:

  • Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu stabilā uzņēmumā;
  • Iespēju papildināt savas zināšanas un pieredzi apmācībās;
  • Mūsdienīgu darba vidi un kolēģu atbalstu darba procesā;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu un motivējošu bonusa sistēmu;
  • Apmaksātus nodokļus, atvaļinājumu, slimības lapas;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas – strādāt profesionālā speciālistu komandā;

 

Kļūsti par daļu no mūsu komandas! Sūti CV ar foto un motivācijas vēstuli uz vakance@myfitness.lv līdz šī gada 20. maijam, norādot arī vēlamo sporta klubu un darba slodzi.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Pilna slodze – darba dienas (pirmdiena līdz piektdiena).

Nepilna slodze – sestdiena, svētdiena, svētku dienas.

Pirms darba gaitu uzsākšanas Tev būs nepieciešams sagatavot sekojošus dokumentus:

  • OVP – Obligātā veselības pārbaude
  • Sanitārā grāmatiņa

Aizvērt

MyFitness jaunumi

Piesakies MyFitness jaunumiem un esi vienmēr informēts par jaunākajām treniņu iespējām, klubu aktivitātēm un piedāvājumiem!

Aizvērt

Aizmirsāt paroli?