Spinning

Uzlabo kardiovaskulārās sistēmas darbību, aerobās slodzes izturību un nostiprina muskulatūru.
Piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Interval Spinning - nodarbība uz specializētiem velotrenažieriem. Uzlabo kardiovaskulārās sistēmas darbību, aerobās slodzes izturību un nostiprina muskulatūru.

 

  • Interval Spinning Beginner- pirmo reizi uz velotrenažiera. Zema intensitāte, lēns temps un pamattehnikas apgūšana. Instruktors izskaidros tehniku un ātri vien spēsi pāriet uz jaunu līmeni. Atnāc, izmēģini un kļūsi atkarīgs tāpat kā mēs!

 

  • Interval Spinning +ABS – nodarbība uz specializētiem velotrenažieriem un aerobikas zālē, kur tiek izpildīti dažādi vingrojumi vēdera preses nostiprināsšanai. Nodarbība uzlabo kardiovasulārās sistēmas darbību, aerobās slodzes izturību un nostiprina muskulatūru.

 

  • Marathon Spinning 75/90 - nodarbība uz speciāliem velotrenažieriem, uzlabo sirds-asinsvadu sistēmu, aerobās slodzes izturību un nostiprina muskulatūru. Treniņā tiek iekļauti arī intervāla etapi- barukšana  kalnā, līdzenumā un sprinta posms.

 

  • Giro di Spin 75/90- Giro di Spin ir izcila programma uz velotrenažieriem. Programmā iekļauti vairāki etapi: kalnu, līdzenuma un beigās arī sprinta posms. Šī programma ir unikāla ar speciāli veidotiem vingrinājumiem, kuri nostiprina kardiovaskulāro sistēmu, palielina muskulatūras izturību un dedzina taukus. Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem.

 

  • Iron Biker - Nodarbība paredzēta tiem, kas gatavojas aktīvai sporta sezonai, kā arī tiem, kas vēlās pārbaudīt un trenēt savu izturību. Nodarbības vidū paredzēta īsa pauze, lai uzņemtu papildus enerģiju. Nodarbības vingrojumi salikti pēc sacensību principa. Nodarbības laikā tiek pievērsta pastiprināta uzmanība braukšanas tehnikai, pielīdzināta braukšanai uz reāla riteņa.