KARDIO

  • ROCK'N'CORE- Pēc specializētas programmas veidots, augstas intensitātes treniņš ar mērķi nostiprināt ķermeņa centru, vēdera presi un muguras muskulatūru. Izaicinoša un vielmaiņu aktivizējoša kardio slodze tiek variēta ar muskuļu reljefu attīstošiem spēka vingrinājumiem. ROCK N CORE piemērota vidējas un augstas sagatavotības vingrotājiem.

 

  • Step Interval - vidēji augstas intensitātes intervāla nodarbība, kurā izmanto stepa platformas. Pēc nodarbības aerobās daļas seko spēka vingrinājumi.

 

  • Step&Body - vidēji augstas intensitātes nodarbība, kurā izmanto stepa platformu un horeogrāfiju. Pēc nodarbības aerobās daļas seko spēka vingrinājumi.

 

  • Shape&Burn - nodarbība ķermeņa muskuļu nostiprināšanai un tauku dedzināšanai. Spēka vingrinājumi veidos stingru un spēcīgu ķermeni un apvienojumā ar intensīviem kardio intervāliem paātrinās vielmaiņu un turpinās dedzināt taukus arī pēc treniņa. Nodarbībā izmanto gan inventāru, gan savu ķermeņa svaru.

 

  • Fatburner - nodarbība, kuras laikā tiek uzturēta ilgstoša un vienmērīga fiziskā slodze, vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu, vispārēju organisma stiprināšanu. Nodarbības laikā tiek tonizēta vēdera prese, sēža un kāju muskulatūra. Nodarbībā tiek izmantots inventārs (step platformas, hanteles body bar u.c.). Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem.

 

  • Get Fit - aktīva spēka izturības nodarbība, kas apvieno spēka un kardio slodzes intervālus. Efektīvs treniņš muskulatūras tonizēšanai, sirds- asinsvadu sistēmas nostiprināšanai, vielmaiņas aktivizēšanai un tauku dedzināšanai.

 

  • Tabata - šī treniņa rezultātā palielināsies ķermeņa izturība. Vielmaiņa darbosies pastiprinātā režīmā ne tikai nodarbības laikā, bet arī ilgstoši pēc tās.
    Liels uzsvars tiek likts uz sirds - asinsvadu sistēmas trenēšanu, muskuļu tonizēšanu. Treniņa komplekss sastāv no 4 minūšu cikliem, kas secīgi iedalās 20 sekunžu intensīvā darbā un 10 sekunžu pauzēs. Sastāda apmēram astoņus piegājienus, kuru laikā ķermeņa muskuļi ir nepārtrauktā tonusā.

 

  • NTC-Nike Training Club – šī ir pasaulē plaši pazīstama nodarbība, kas veidota uz profesionālu sportistu treniņu bāzes. Nostiprina kardiovaskulāro sistēmu, attīsta spēku, koordināciju un līdzsvaru. Nodarbības oficiālais sauklis “ Trenējies kā profesionāls atlēts”!

 

  • Interval Training - veiksmīgs spēka un kardio slodzes  savienojums. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa soliņi u.c. Nodarbībā netiek izmantota sarežģīta horeogrāfija.
  • WAR - lielisks izturības un koordinācijas attīstības treniņš, kas balstīts uz apvienoto cīņu mākslas bāzi. Nodarbība atbrīvo no stresa, attīsta spēku un izturību. Nodarbības oficiālais sauklis: “Esi gatavs atbrīvoties no stresa un uzvarēt karā! Esi cīnītājs! Kļūsti bruņots un bīstams!”

 

  • deepWORK-deepWORK® ir Roberta Šteinbahera holistiskā funkcionālo treniņu sistēma, kas piedāvā kardio, spēka un relaksācijas apvienojumu vienā iedarbīgā treniņā. deepWORK® ir atlētisks, vienkāršs, grūts, unikāls un nelīdzinās nevienai līdz šim pazīstamai treniņu programmai - enerģijas pilns treniņš ar pieciem elementiem! deepWORK® balstās uz Iņ un Jan (Yin & Yang)- līdzsvara likumiem, kas apvieno funkcionālā treniņa mentālos un fiziskos pretstatus. deepWORK® kustību virknējumi ir izveidoti tā, ka tajos vienmēr pastāv saikne starp sasprindzinājumu un relaksāciju, kombinējot ar elpošanas vingrinājumiem. deepWORK® treniņa fāzes ir strukturētas atbilstoši  pieciem elementiem: zemei, kokam, ugunij, metālam un ūdenim. Tie, savukārt, balstās uz dažādiem enerģijas avotiem. deepWORK ir iepspēja pārbaudīt savu spēju robežas, uzstādīt sev aizvien jaunus mērķus un redzēt savu progresu! Vairāk par deepWORK lasiet šeit:  http://www.bodyartschool.lv/lat/kas-ir-deepwork

 

  • BAX – šī nodarbība pieder pasaulē aizvien plašāku popularitāti gūstošajam nākotnes treniņu konceptam - Performances treniņš. BAX nodarbība ir īss, kompakts, visaptverošs, izaicinošs, grūts, bet vienlaicīgi līdzsvarots un universāls funkcionālais treniņš, kas lieliski piemērots gan grupu nodarbību vadīšanai, gan privātajiem treniņiem. BAX nodarbība ilgst 35 minūtes.

 

  • Aqua -  šī nodarbība notiek baseinā. Ūdens ir saudzējošs mugurkaulam un locītavām. Nodarbība sniedz emocionālu gandarījumu, kā arī labus rezultātus. Var tikt izmantots papildus inventārs (jostas, nūdeles, akva lāpstiņas, pleznas, bumbas). Nodarbība piemērota jebkuram sagatavotības līmenim. Ūdens temperatūra baseinā 26-27C.

 

  • Aqua Zumba- šī nodarbība ir kā “ballīte baseinā”, brīvā un nepiespiestā atmosfērā aizraujošas mūzikas pavadībā. Treniņš pārvēršās par izklaidi, tajā pašā laikā saglabā dadzfunkcionāla un mērķtiecīga treniņa struktūru. Ūdens temperatūra baseinā 26-27C.

 

  • Latino - deju nodarbība latīņamerikas deju ritmos ir domāta visiem dejot gribētājiem. Nodarbība balstīta uz salsas, sambas, ča-ča-ča, rumbas un džaiva deju elementiem, kas netikai uzlabos garastāvokli, bet arī trenēs sirds asinsvadu sistēmu, attīstīs koordināciju un lokanību.

 

  • Zumba –  šī nodarbība ir veiksmīgs līdzeklis pret stresu un nogurumu. Nodarbība notiek brīvā un nepiespiestā gaisotnē. Latino stila deju kustības nostiprina visu ķermeņa muskulatūru, ieskaitot pašu svarīgāko muskuli – sirdi. Nodarbības laikā ir augsts enerģijas patēriņa līmenis.

 

  • Zumba in the circuit - latino deju ritmos vadīta nodarbība, kura sevī apvieno kardio un spēka treniņu. Ideāls līdzeklis pret stresu un perfekts veids kā kārtīgi izsvīst, attīstīt spēku un izturību.

 

  • The Groove ir vieglākā deju nodarbība, kurā būsi bijis! Tās pamatu veido dažādu stilu un ritmu mūzika, kuru laikā ir jāizpilda divas līdz trīs kustības, bez noteiktas horeogrāfijas vai sarežģītiem deju soļiem. The Groove rozīnīte slēpjas tajā, ka kustības var izpildīt tā, kā pats dejotājs vēlas un dotajā brīdi jūtas. Ļauj, lai Tava personība un radošā fantāzija runā. Izdejojies no sirds un esi Tu pats! The Groove - tā ir īsta ballīte!
 
  • CityAfro dance - dinamiska nodarbība ar pārdomātiem vingrojumiem harmoniskā secībā. Nodarbības laikā tiek trenētas visas muskuļu grupas – nostipinot kāju, roku un korsetes muskuļus, tiek trenēta lokanība un izturība

 

  • Running 75 - nodarbība uz skrejceliņiem. Lielisks kadio un izturības treniņš, kas trenē sirds-asinsvadu sistēmu un uzlabo vispārējo fziskās sagatavotības līmeni. Nodarbībā tiek pievērsta pastiprināta uzmanība skriešanas tehnikai. Nodarbība ir piemērota visiem sagatavotības līmeņiem.

 

  • Running + ABL 75 - nodarbības pirmajā daļā notiek iesildīšanās uz skrejceliņa, kam seko vingrinājumi zālē - svarīgāko muskuļu grupu stiprināšanai (prese, mugura, kājas) izmantojot apļa treniņa metodi. Nodarbības noslēgumā stiepšanās.

 

  • Spinning - nodarbība uz specializētiem velotrenažieriem. Uzlabo kardiovaskulārās sistēmas darbību, aerobās slodzes izturību un nostiprina muskulatūru.

 

 

  • Outdoor Training- nodarbības, kuras vasaras sezonā, labvēlīgos laikapstākļos, notiek ārā brīvos laukumos pie klubiem vai uz kluba terases. Nelabvēlīgu laikapstākļu gadījumā nodarbības notiek klubu telpās.