MyFitness

Lai līmenī uzturētu darbaspējas, mazinātu muskuļu sasprindzinājumu un novērstu saspringuma izraisītas galvassāpes darbadienas laikā, MyFitness trenere Evelīna Parhomenko iesaka trīs vingrinājumus, kas izpildāmi ik pēc divām stundām!

  1. Nostājas, kājas plecu platumā, mugura – taisna, vēders – stingrs, ievilkts. Ar ieelpu pietupjas, it kā gribētu apsēsties uz krēsla. Pirkstgali un ceļi virzīti uz priekšu, sēžamvieta atpakaļ, ķermeņa svars jāpārnes vairāk uz papēžiem. Ar izelpu ceļas augšā, un, lai izkustinātu mugurkaulu, ķermeņa augšdaļa katru reizi jāpagriež uz citu pusi. Izpilda 20 pietupienus.
  2. Nostājas, kājas plecu platumā, mugura – taisna, vēders – stingrs, ievilkts. Ar dziļu ieelpu stiepjas ar labo roku augšā un pa kreisi. Maksimāli atver krūškurvi un plaušas piepilda ar skābekli. Ar izelpu atgriežas sākuma pozīcijā. To pašu atkārto ar kreiso roku. Izpilda 20 reizes.
  3. Nostājas, kājas plecu platumā, mugura – taisna, vēders – stingrs, ievilkts. Pārnesot svaru uz kreiso kāju un palīdzot ar roku, labo papēdi piespiež pie sēžamvietas, izstiepjot augšstilba priekšējo daļu. Ja grūti noturēt līdzsvaru, var pieturēties pie galda. Pozu notur 30 sekundes. Atkārto 2 reizes ar katru kāju.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Andrejs Ņikiforovs

Avots: Žurnāls Kapitāls

 

 

 

Aizvērt

MyFitness jaunumi

Piesakies MyFitness jaunumiem un esi vienmēr informēts par jaunākajām treniņu iespējām, klubu aktivitātēm un piedāvājumiem!


Lūdzu pārskatiet mūsu privātuma politiku.

Aizvērt

Aizmirsāt paroli?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?