MyFitness

Kā efektīvi tonizēt ķermeni pēc garas sapulces vai lidojuma?

Vingrojumus demonstrē trenere Ieva Kozinda.

  1. Nostājas taisni, vēders stingrs, zods pacelts, skatiens uz priekšu. Rokas paceļ priekšā, plecu augstumā, plecus nospiež uz leju un notur visu izpildes laiku. Rokas ver vaļā, cik iespējams sānis, no visa spēka savelkot kopā lāpstiņas. Šis vingrojums atver un pastiepj krūšu muskuļus un stiprina muguras augšdaļas muskulatūru, kā arī uzlabo stāju.
  2. Nostājas, kājas platāk par pleciem. Izpilda izklupienu sānis uz vienas kājas – pilna pēda pie grīdas, gurnus virza atpakaļ, neļauj celim iet pāri pirkstgalam, mugura taisna, vēders stingrs. Sajūt stiepšanos taisnās kājas iekšpusē. Noderīgi pēc ilgas sēdēšanas izkustināt muskuļus un pastiept kājas.
  3. Stāv, plaukstas pie deniņiem. Vienlaikus veic rotējošu kustību ķermeņa augšējā daļā un paceļ pretējo kāju, tuvina vienu otram pretējo elkoni un celi. Cenšas pretoties vēlmei noliekties uz priekšu. Balsta kāja taisna vai viegli ieliekta. Šis vingrojums nostiprina korsetes muskuļus un pieslēdz darbam visu ķermeni.

Foto: Andrejs Ņikiforovs

Avots: Žurnāls Kapitāls

 

Aizvērt

MyFitness jaunumi

Piesakies MyFitness jaunumiem un esi vienmēr informēts par jaunākajām treniņu iespējām, klubu aktivitātēm un piedāvājumiem!


Lūdzu pārskatiet mūsu privātuma politiku.

Aizvērt

Aizmirsāt paroli?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?