Spēks

  • GRIP- Izaicinošs un intensīvs spēka treniņš ar svaru stieni, kurā tiek attīstīts muskuļu spēks un izturība. Nodarbības uzbūve īpaši izstrādāta tā, lai vienmērīgi attīstītu visas muskuļu grupas un veidotu izteiksmīgu ķermeņa reljefu. Individuāli pielāgojams svars GRIP pārvērš par fizisku izaicinājumu gan pieredzējušiem vingrotājiem, gan tiem, kuri vingrot uzsākuši nesen.

 

  • TBW - nodarbība, kas vērsta uz visu muskuļu grupu nostiprināšanu. Nodarbībās izmanto inventāru un ķermeņa svaru.

 

  • TRX® Suspension Training™ - funkcionālā treniņa piekares sistēma, kas ļauj vienlaicīgi strādāt visām muskuļu grupām. Vienkārši maināms slodzes līmenis, ko piemērot sev var gan iesācējs gan profesionāls sportists.

 

  • ABL - vidējas intensitātes spēka treniņš, kura mērķis ir stiprināt vēdera un kāju muskulatūru. Nodarbība piemērota ikvienam sagatavotības līmenim.

 

  • ABL+Stretching - nodarbība, kurā iekļauti vingrinājumi vēdera preses, muguras un kāju muskulatūras nostiprināšanai. Nodarbības beigās seko visu lielo muskuļu grupu izstiepšana un relaksēšana. Nodarbība piemērota ikvienam sagatavotības līmenim.

 

  • Brasillian Butt - vidējas intensitātes nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai. Vingrinājumi koncentrēti uz 3 galvenajiem sēžas muskuļiem, kuri veicina sēžas muskuļu tonizēšanu, pacelšanu un gurnu apkārtmēra samazināšanu. Nodarbības laikā izmanto brazīliešu ritma mūziku. Piemērota vidējam un augstam sagatavotības līmenim.

 

  • ABS+Back - nodarbība vērsta uz vēdera un muguras muskuļu nostiprināšanu. Paredzēta jebkuram sagatavotības līmenim.

 

  • BodyToning  -vidējas intensitātes nodarbība, kas pilnībā veltīta visa ķermeņa nostiprināšanai un tonizēšanai, attīstot izturību un lokanību. Nodarbības laikā papildus tiek izmantots dažāda veida inventāru.

 

  • Mat Workout - vidējas intensitātes spēka treniņš uz paklājiņiem. Vingrojumu komplekss visu muskuļu grupu stiprināšanai, īpašu uzsvaru liekot uz dziļo muskulatūru. Nodarbībā izmanto ķermeņa svaru un inventāru – hanteles, bumbas, gumijas espanderi, bodybar. Nodarbība piemērota visiem sagatavotības līmeņiem.

 

  • Fitball Workout - nodarbībā  tiek izmantotas lielās fitnesa bumbas, kā arī var būt izmantots cits aerobikas inventārs-hanteles, bodybar, medball u.c. Spēka nodarbība visām muskuļu grupām, kas nostiprina un attīsta ķermeņa dziļo muskulatūru un korseti. Nodarbība piemērota visiem sagatavotības līmeņiem.

 

  • PiYo Workout - Nodarbība, kurā apvienoti galvenokārt pilates un jogas vingrinājumu kompleksi, kuri miksēti ar Body Balance elementiem.Nodarbība vērsta uz vispārēju muskulatūras stiprināšanu, īpašu uzmanību pievēršot dziļās muskulatūras un visu lielo muskuļu grupu (muguras, vēdera, sēžas, augšstilbu) stiprināšanai. Iekļauti specializēti un dinamiski spēka vingrojumi.Uzlabo vielmaiņu un asinsriti. Visu nodarbības laiku pastiprināta uzmanība tiek pievērsta elpošanai. Sabalansētas un mierīgas elpošanas rezultātā tiek atbrīvots prāts, uzņemts skābeklis, normalizēta sirdsdarbība, kā rezultātā tiek noņemts sasprindzinājums plecu, kakla un muguras daļā. Notiek atbrīvošanās no stresa un negatīvajām emocijām ar "pranajama"specializētiem elpošanas un relaksācijas vingrinājumiem. Šāda nodarbība ir piemērota visiem un rekomendējama gan sēdoša, gan aktīva darba veicējiem. Papildus intensitātei nodarbībā var tikt izmantotas hanteles vai bumbas.

 

  • Functional Training - dinamiska treniņprogramma ar vidēju-augtu slodzi, kurā nodarbina visu ķermeni. Uzlabo ķermeņa plastiku, līdzsvaru un koordināciju.

 

  • Shape&Burn-nodarbība ķermeņa muskuļu stiprināšanai un tauku dedzināšanai. Spēka vingrinājumi veidos stingru un spēcīgu ķermeni un apvienojumā ar intensīviem kardio intervāliem paātrinās vielmaiņu un turpinās dedzināt taukus arī pēc treniņa. Nodarbībā izmanto gan sporta inventāru, gan ķermeņa svaru.

 

  • Deep Work--deepWORK® ir Roberta Šteinbahera holistiskā funkcionālo treniņu sistēma, kas piedāvā kardio, spēka un relaksācijas apvienojumu vienā iedarbīgā treniņā. deepWORK® ir atlētisks, vienkāršs, grūts, unikāls un nelīdzinās nevienai līdz šim pazīstamai treniņu programmai - enerģijas pilns treniņš ar pieciem elementiem! deepWORK® balstās uz Iņ un Jan (Yin & Yang)- līdzsvara likumiem, kas apvieno funkcionālā treniņa mentālos un fiziskos pretstatus. deepWORK® kustību virknējumi ir izveidoti tā, ka tajos vienmēr pastāv saikne starp sasprindzinājumu un relaksāciju, kombinējot ar elpošanas vingrinājumiem. deepWORK® treniņa fāzes ir strukturētas atbilstoši  pieciem elementiem: zemei, kokam, ugunij, metālam un ūdenim. Tie, savukārt, balstās uz dažādiem enerģijas avotiem. deepWORK ir iepspēja pārbaudīt savu spēju robežas, uzstādīt sev aizvien jaunus mērķus un redzēt savu progresu! Vairāk par deepWORK lasiet šeit:http://www.bodyartschool.lv/lat/kas-ir-deepwork 

 

  • Training Tower-funkcionālais apļa treniņš, kurš notiek Training Tower zonā. Nodarbībā izmanto ķermeņa svaru un inventāru – piekares sistēmas, gumijas, virves, pildbumbas u.c. Nodarbība apvieno funkcionālos spēka un intensīvos kardio vingrinājumus. Treniņš paredzēts ķermeņa svara samazināšanai, izturības, spēka un koordinācijas attīstībai. Nodarbība paredzēta funkcionālo treniņu piekritējiem, iesācējiem un pieredzējušiem sportistiem.

 

  • Aqua- nodarbības ūdenī- saudzē mugurkaulu un locītavas no pārslodzes, dod emocionālu gandarījumu, kā arī labus rezultātus. Nodarbībā var tikt izmantots inventārs (jostas, nūdeles, akva-lāpstiņas,pleznas,bumbas). Nodarbība piemērota jebkuram sagatavotības līmenim. Ūdens temperatūra baseinā 26-27C.

 

  • Outdoor Training- nodarbības, kuras vasaras sezonā, labvēlīgos laikapstākļos, notiek ārā, brīvos laukumos pie klubiem vai uz kluba terases. Nelabvēlīgu laikapstākļu gadījumā nodarbības notiek klubu telpās.