Body & Mind

  • Pilates - treniņsistēma, kas vērsta uz dziļo un mazo muskuļu nostiprināšanu. Palīdz veidot staltu stāju, grāciju un slaidu augumu, kā arī atbrīvoties no sasprindzinājuma un dienas laikā uzkrātā stresa. Nav nepieciešama iepriekšēja sagatavotība.

 

  • Pilates Spirals - Starptautiskā Pilates meistara Maikla Kinga un Argentīniešu mūsdienu deju horeogrāfes Veronikas Ponieman kopīgi izveidotā programma PILATES SPIRALS ir Pilates sistēmā balstīta grupu deju nodarbību programma, kas veidota katrai nodarbības daļai pieskaņojot atbilstošu iedvesmojošu un motivējošu mūziku. Šī programma ir piemērota ikvienam. Tās popularitāte un veiksme ir zināšanu apvienojums ar vienkāršu horeogrāfiju, kas radīta, lai fokusētos uz specifiskiem dažādu stilu dinamiskas stiepšanās un līdzsvara izaicinājuma vingrojumiem. Nodarbības mērķis ir lokanības attīstīšana un līdzsvarota ķermeņa veidošana caur dejotprieku.

         Vairāk informācijas un Pilates Spirals video ieskatam šeit: http://www.bodyartschool.lv/lat/pilates-spirals

 

  • Yoga+Pilates - nodarbība, kurā apvienotas statiskas jogas pozas ar dinamiskiem vingrinājumiem no pilates sistēmas. Nostiprina dziļo muskulatūru, locītavas, attīsta līdzsvara sajūtu, trenē gribasspēku un sniedz garīgu relaksāciju. 

 

  • Fitness Yoga – nodarbības laikā tiek izpildīti jogas vingrinājumi mūzikas pavadībā, kas attīsta spēku un plastiku. Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu. 

 

  • Yoga - harmoniska nodarbība, kas uzlabo veselību kā arī attīsta ķermeņa un locītavu lokanību. Jogas praktizēšana attīsta spēju labāk izprast sevi un koncentrēt uzmanību uz savu ķermeni. Nodarbība palīdz atbrīvoties no ikdienas stresa un  veicina emocionālo un garīgo attīstību.

 

  • Fitness Yoga Beginner - lieliska nodarbība visiem, kas velās uzsākt prakstizēt jogu. Nodarbībā nav sarežģītu vingrojumu kombināciju un asanu (jogas pozu). Treneris pievērš pastiprinātu uzmanību tehnikas padziļinātai izskaidrošanai un vingrinājumu izpildei. Šī nodarbība ieliks lielisku pamatu turpmākai fiziskai un emocionālai  attīstībai.

 

  • bodyArt – bodyART nodarbības pamatā ir Iņ un Jaņ princips – ieelpa un izelpa, spēka un pilates vingrinājumi, tai chi, cigun jogas, fizioterapijas, japāņu do in, jaunizveidotas pozas. Visi bodyART vingrinājumi un pozas vienlaicīgi trenē vairākas muskuļu grupas. Salīdzinājumā ar klasisko spēka treniņu atsevišķām muskuļu grupām, cilvēka ķermenim kā veselumam ir priekšrocības. Nodarbība vērsta uz cilvēka ķermeni kopumā. Katrs vingrinājums tiek apzināti saskaņots ar elpošanu un koncentrēšanos.  Ķermeņa pozu noturēšanai tiek veltīts pietiekami daudz laika un telpas, lai novērstu negatīvu muskuļu sasprindzinājumu vai straujas, neapzinātas kustības. BodyART vingrinājumi tiek izpildīti bez apaviem, lai varētu izjust un kontrolēt pēdu stāvokli. Nodarbojoties ar šo fitnesa veidu pastiprināti tiek trenēti enerģētiski aktīvie punkti, kas atrodas uz pēdām. Tā būs lieliska nodarbība, ja vēlaties būt lokans, iegūt lielisku ķermeņa plastiku, būt līdzsvarā, iegūt nevainojamu stāju un spēcīgu muskulatūru.

 

  • bodyArt Energetic - Roberta Šteinbahera holistiskās funkcionālo treniņu sistēmas bodyART® enerģētiskā nodarbība, kurā liela uzmanība tiek veltīta elpošanas vingrinājumiem un nepārtrauktam nodarbības plūdumam, pārejot no viena vingrinājuma uz nākamo. Tāpat kā citas bodyART treniņu sistēmas nodarbības, tā ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem (zemi, koku, uguni, metālu un ūdeni) ar tiem atbilstošām enerģijas fāzēm un attiecīgi izvēlētiem atbilstošas iedarbības vingrinājumiem. Visa nodarbība pakļaujas Iņ un Jan (Yin & Yang) principam - līdzsvara, kā svarīgākā priekšnosacījuma visos nodarbības elementos, nodrošināšanai. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums, iedarbojoties kā fiziskajā, tā mentālajā un emocionālajā līmenī. Šī treniņa fokuss ir plūstošas kustības, ķermeņa muskulatūras stiepšana un relaksācija. Tas veicinās jūsu pašsajūtas uzlabošanos ikdienā. Regulāri trenējoties muskuļu sasprindzinājums atslābs. Locītavas kļūs kustīgākas, un uzlabosies enerģiju plūsma ķermenī (meridiānos). Vairāk par bodyART lasiet šeit:http://www.bodyartschool.lv/lat/bodyart

 

  • bodyArt Strength - holistiskā programma bodyART® STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti jūsu ikdienas dzīvē.

 

  • Power, Balance&Stretching - harmoniska nodarbība , kurā  apvienoti spēka, balansa un stiepšanās vingrinājumi, kas attīsta stāju, lokanību un muskuļu reljefu. Treniņu programmu veido vingrinājumu komplekss, kas  apvieno jogas, kalanētikas un pilates vingrošanas elementus.
  • Port de Bras- jauns fitnesa virziens, kas bez fitnesa iekļauj sevī  arī klasiskās horeogrāfijas elementus. Metodikas autors ir Krievijas horeogrāfs Vladimirs Sņežiks, kas apgalvo, ka nodarbība ne tikai attīsta vispārējo fizisko sagatavotību un lokanību, bet arī palīdz cīnīties ar sasprindzinājumu un uzlabo garastāvokli.  Nodarbības nosaukums viedojies no horeogrāfijas termina Port de Bras, kas tulkojumā no franču valodas ir “roku un ķermeņa kustība”, metodika māca  plūstošu un harmonisku kustību, Chill Out mūzikas pavadībā, kas nodarbībās rada īpašu atmosfēru, ļauj sajust un kontrolēt savu ķermeni.

  • VERVE- nodarbība ķermeņa un prāta mieram ar mērķi uzlabot lokanību un nostiprināt dziļo muskulatūru. Līdzsvarojošs treniņš kurā apvienoti labākie Yogas un citu Body&Mind sistēmu vingrinājumu pamatprincipi. VERVE palīdz ķermenim atjaunoties pēc intensīvas slodzes, kā arī iepazīstina ar kustību prieku visus iesācējus.

  • Outdoor Training- nodarbības, kuras vasaras sezonā, labvēlīgos laikapstākļos, notiek ārā, brīvos laukumos pie klubiem vai uz kluba terases. Nelabvēlīgu laikapstākļu gadījumā nodarbības notiek klubu telpās.