MyFitness

Lai pēc ilgas sēdēšanas pie datora ātri atgūtu tonusu dienas turpinājumam, MyFitness trenere Jūlija Pavlovska iepazīstina ar trim vingrojumiem.

1

Sākuma stāvoklis – stāv vai sēž ar taisnu muguru. Izelpojot vispirms lēni noliec galvu uz priekšu, līdz sajūt stiepšanos kakla aizmugurē, patur 10 sekundes un ieelpojot paceļ galvu. Izelpojot lēni pagriež galvu pa labi, ieelpojot pagriežas atpakaļ un izelpojot atkārto pa kreisi. Izpilda 3-5 reizes. Vingrojums atbrīvo kakla muskuļus pēc ilgas sēdēšanas pie datora vai telefona, uzlabo asinsriti un atbrīvo no sprandas sāpēm.

2

Sākuma stāvoklis – pēdas gurnu platumā, ceļi viegli saliekti. Mugura taisna un noliekta 45 grādu leņķī. Rokas paceltas, vēders sasprindzināts. Veic kustību ar rokām, ieelpā virzot tās sānis un atpakaļ, saspiež kopā lāpstiņas. Izelpā rokas atgriežas sākuma stāvoklī, pleci uz aizmuguri. Vingrojumu izpilda lēni 3 reizes pa 1 minūtei. Vingrojums nostiprina muguras augšējo daļu un plecus, uzlabo stāju.

3

Sākuma stāvoklis – balsta stāja, elkoņi tieši zem pleciem. Pleci, gurni un papēži atrodas vienā līnijā. Sasprindzina lāpstiņas, sēžas un vēdera muskuļus. Izelpojot saliec vienu celi, ieelpojot otru. Vingrojumu izpilda 3 reizes pa 1 minūtei. Vingrojums nostiprina plecus, sēžu, augšstilbus un korsetes daļu.

Foto: Andrejs Ņikiforovs

Avots: Žurnāls Kapitāls

Aizvērt

MyFitness jaunumi

Piesakies MyFitness jaunumiem un esi vienmēr informēts par jaunākajām treniņu iespējām, klubu aktivitātēm un piedāvājumiem!


Lūdzu pārskatiet mūsu privātuma politiku.

Aizvērt

Aizmirsāt paroli?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?