MyFitness

Filozofija: granolu gatavoju brīvdienās, jo tās pagatavošanai ir jāvelta vismaz stunda brīvā laika, bet tā ir ērta un ātra maltīte aizņemtajām darba dienām. Granola ir bagātīgs ogļhidrātu, šķiedrvielu un “labo” nepiesātināto taukskābju avots. Tā nodrošina organismu ar enerģiju, kā arī lieliski palīdz regulēt gremošanas trakta darbību, samazina asinsspiedienu, pazemina holesterīna līmeni, uzlabo ādas kvalitāti un palīdz jaunu audu hormonu producēšanā. Granola ir  kalorijām bagāta, tāpēc katram atbilstoši saviem mērķiem jāpielāgo nepieciešamā deva.

Sastāvdaļas:

– 500-600 g auzu pārslas

– 3-4 ēd. k. medus

– 3-4 ēd. k. zemesriekstu sviests

– 4 nogatavojušies banāni

– 300 g dažādas žāvētas ogas pēc izvēles (dzērvenes, ķirši, rozīnes, godži ogas, aprikozes u.c.)

– 200 g dažādi viegli sadrupināti rieksti pēc izvēles (mandeles, Indijas rieksti, lazdu rieksti, valriekst u.c.)

– 100 g dažādas sēkliņas pēc izvēles (linsēklas, ķirbju sēklas, saulespuķu sēklas u.c.)

Lielā bļodā sablendē banānus, medu un zemesriekstu sviestu. Iegūtajai masai pievieno riekstus, sēkliņas un auzu pārslas. Kārtīgi visu samaisa.

Masu izlīdzina uz pannas, kas izklāta ar cepampapīru.

Liek cepeškrāsnī, kas sakarsēta līdz 150-160 grādiem, un cep apmēram 45 minūtes. Apmaisa pēc katrām 15 minūtēm. Apmēram 10 minūtes pirms cepšanas beigām pievieno ogas un samaisa. Gatavu granolu atdzesē. Ēd ar pienu, jogurtu, kokosriekstu vai mandeļu pienu.

Neviena sastāvdaļa nav jāsver un jāmēra. Visu var pievienot “uz aci”. Galvenais, lai, pirms cepšanas sajaucot visu masu kopā, tā ir  bieza, bet auzu pārslas pilnībā pārklātas ar banānu, medus un zemesriekstu masu.

Labu apetīti un uz tikšanos treniņos!

Emīls Pauders -privātais treneris

Tel. 20222185
emils.pauders@gmail.com

Aizvērt

MyFitness jaunumi

Piesakies MyFitness jaunumiem un esi vienmēr informēts par jaunākajām treniņu iespējām, klubu aktivitātēm un piedāvājumiem!

Aizvērt

Aizmirsāt paroli?